Пошуковий запит: (<.>A=Поніманська Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Поніманська Т. І. Модель системи підготовки студентів до гуманістичного виховання дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Т. І. Поніманська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2012. - Вип. 5. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2012_5_10 Проаналізовано концептуальні засади створення моделі системи підготовки студентів до гуманістичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Окреслено основні суперечності процесу підготовки. Визначено провідні принципи підготовки майбутніх педагогів до гуманістичного виховання дітей. Проанализированы концептуальные основы создания модели системы подготовки студентов к гуманистическому воспитанию детей старшего дошкольного возраста. Обозначены основные противоречия процесса подготовки. Определены ведущие принципы подготовки будущих педагогов к гуманистического воспитания детей.The article examines the conceptual creative principles of the model of students’ training to humanistic education of preschool children. It has been outlined the basic contradictions of the preparation process. It also has been defined the leading principles of preparing of future teachers to humanistic parenting.
|
2. |
Поніманська Т. І. Підготовка педагога до виховання дітей старшого дошкільного віку в світлі гуманістичної парадигми [Електронний ресурс] / Т. І. Поніманська. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_4_46
|
3. |
Поніманська Т. І. Формування гуманістичної особистісно-професійної позиції у процесі підготовки вихователя [Електронний ресурс] / Т. І. Поніманська // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2013. - Вип. 6. - С. 143-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2013_6_19
|
4. |
Поніманська Т. І. Гуманістичне спрямування інноваційних технологій виховання дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Т. І. Поніманська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(2). - С. 156-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(2)__24 Висвітлено значення гуманістичного спрямування інноваційної діяльності у вихованні дітей старшого дошкільного віку. Гуманістичне виховання розглянуто як суб'єкт-суб'єктну взаємодію вихователя та дитини на засадах гуманістичних цінностей. Обгрунтовано значення гуманістичної особистісно-професійної позиції педагога.
|
5. |
Поніманська Т. І. Реалізація особистісних пріоритетів гуманістичного виховання дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Т. І. Поніманська // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 1. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_1_26
|
6. |
Поніманська Т. І. Виховання як гуманістична взаємодія у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / Т. І. Поніманська // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 421-425. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_104 Розкрито погляди В. О. Сухомлинського на виховання як процес взаємодії педагога та дитини на засадах гуманістичних цінностей.Раскрыты взгляды В. А. Сухомлинского на воспитание как процесс взаимодействия педагога и ребёнка, основанный на гуманистических ценностях.The article reveals the views of V. O. Sukhomlyns’kyi to the education as a process of interaction between a teacher and a child on the basis of the humanistic values.
|
7. |
Поніманська Т. Умови застосування комп’ютера в навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Т. Поніманська, Т. Павлюк // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2014. - Вип. 32. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2014_32_17
|
8. |
Поніманська Т. Вихователь і дитина у концепції гуманістичного виховання в.сухомлинського [Електронний ресурс] / Т. Поніманська // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(1). - С. 249-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(1)__63
|
9. |
Поніманська Т. І. Проблеми інклюзивної освіти в дошкільних навчальних закладах [Електронний ресурс] / Т. І. Поніманська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 10. - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_10_4
|
10. |
Поніманська Т. І. Оновлення змісту підготовки майбутніх вихователів на засадах гуманістичної педагогіки у сучасних парадигмальних вимірах [Електронний ресурс] / Т. І. Поніманська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_10 Розкрито особливості гуманістичної парадигми та її значення у фаховій підготовці вихователів. У світлі аксіологічного підходу розглянуто педагогічну парадигму як цілісну сукупність ідей, принципів, теорій та відповідних методів і форм педагогічного впливу. Проаналізовано історико-педагогічні засади підготовки педагога до гуманістичного виховання дітей старшого дошкільного віку.Раскрыты особенности гуманистической парадигмы и ее значение в профессиональной подготовке воспитателей. В свете аксиологического подхода рассмотрена педагогическая парадигма как целостная совокупность идей, принципов, теорий и соответствующих методов и форм педагогического воздействия. Проанализированы историко-педагогические основы подготовки педагога к гуманистическому воспитанию детей старшего дошкольного возраста.The features of peculiarities of the humanistic paradigm and its significance in the professional training of educatorsexpanded. In accordance with the axiological approach the pedagogical paradigm is considered as an integrated set of ideas, principles, theories, appropriate methods, and forms of pedagogical influence. It has been analyzed the historical and the pedagogical principles of teachers training to the humanistic upbringing of senior preschool children.
|
11. |
Поніманська Т. І. Виховання духовних потреб дитини у педагогічній спадщині В. Сухомлинського [Електронний ресурс] / Т. І. Поніманська // Педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 26. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2015_26_9
|
12. |
Поніманська Т. З історії розвитку дошкільної освіти на Західній Волині (початок ХХ ст. – 1944 р.) [Електронний ресурс] / Т. Поніманська, В. Доброчинська // Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії. - 2014. - Вип. 25. - С. 143-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apvtvi_2014_25_57
|
13. |
Поніманська Т. І. Виховання у світлі педагогіки толерантності Я.-А. Коменський, К Д. Ушинський, В. О. Сухомлинський [Електронний ресурс] / Т. І. Поніманська // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 1.46. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2014_1
|